Årskrönika


2007-12-28 - 19:57:42
Igår fyllde bloggen ett år, vilket är helt otroligt! Det känns verkligen som att de senaste 12 månaderna har gått otroligt fort. Firar med en ny design (väldigt nyårsinspirerad) och så tänkte jag göra en sammanfattning över det senaste året, så here it comes: 

♥  Vilka länder besökte du?
Öland, Småland och Norrland...
♥ Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, 20/8 var ett speciellt datum..
♥ Största misstaget?
Att jag sa nej i fel situationer...
♥ Bästa köpet?
Alla mina OC-boxar ;)
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
Mina OC-boxar, haha...
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
New York-resan! Åh vad jag längtar!!
♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Hinder - Lips Of An Angel
Jason Mraz - I'm Yours
Jeff Buckley - Hallelujah
♥ Hur tillbringade du julen?
Med familjen hos farmor och farfar
♥ Favoritprogram på TV?
Blir en alldeles för lång lista. Men nytillkomlingen Heroes är en favorit!
♥ Bästa boken du läste i år?
Några som jag inte kunnat släppa ur tanken är dessa!
♥ Något du önskade dig och fick?
Resan till New York och underbara vänner på gymnasiet!
♥ Något du önskade dig men inte fick?
Haha, jo.. Det är ju en sak... ;)
♥ Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kollade på film hemma hos N
♥ De bästa nya människorna du träffade?
Självklart flickorna! Love you ♥

6 KOMMENTARER



Kommentarer
Towe kommenterade:

Vi älskar dig också raring :D Vad fin bloggen har blivit :D Ska sno din krönika sen ^^
puss

nyco kommenterade:

låter som ett bra år

2007-12-28 @ 23:36:05
ell kommenterade:

towe, du är som vanligt inte inkluderad. med flickorna menar hon schitzo-ellen (och allt vad det innebär). men, du behöver inte vara orolig towe, schitzo-ellen älskar dig, så det är några/en som älskar dig!

Nää nu kommer den skämtsamma delen. Helt underbart att vi träffade varandra ^^ Nej i fel tillfälle, menar du en viss M?
Ditt år låter bättre än mitt år iallafall. Om nästa år kommer avgöras på hur man spenderar nyåret kommer mitt år 2008 suga! Fast det beror på vad du hittar på?! Vi hörs baby V (v - det nya hjärtat btw ;) )

2007-12-29 @ 00:29:43
Blogg/hemsida: http://ellenw.bilddagboken.se
Sossefine kommenterade:

:) aaw

2007-12-29 @ 03:09:52
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se
Sossefine kommenterade:

20/8 en dag att minnas :D .......... de va väl då vi började kunskapsgymnasiet ? :O :$

2007-12-29 @ 03:11:01
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se
paulina. kommenterade:

Hinder - Lips Of An Angel
Jason Mraz - I'm Yours
Jeff Buckley - Hallelujah

Håller med om de där låtarna. Riktiga 2007 låtar.

2007-12-30 @ 01:13:15
Blogg/hemsida: http://colaburk.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback