Stor nyhet


2007-12-12 - 18:35:07
image276
Jag måste bara berätta om mitt absoluta glädjeämne i livet just nu, jag ska till New York! Kan knappt tro att det är sant och för er som läst bloggen ett tag är nog
detta inlägg bekannt. Jag längtar verkligen jättemycket till den 23 mars då det bär iväg. Ska åka med pappa och vara borta hela påsklovet + några dagar efter lovet. Jag kan lova att det kommer bli en hel del tjat om New York den närmsta tiden, men ni får helt enkelt stå ut ;)
Dela gärna med er av era bästa New York-tips!

6 KOMMENTARER



Kommentarer
Karin kommenterade:

ååå va kul!

haha japp köpte "stress-jul-piller" som jag kommer visa senare också

-- kommenterade:

Hej century 21 är det absoluta favorit stället!!!MÅSTE besökas!! en klassiker, snygga billiga märkes kläder till otroliga priser.. ligger vid ground cero intill det rekomenderliga hotellet, hilton millenium, mysigt.. du kommer ha det grymt! kram

2007-12-12 @ 19:08:32
Blogg/hemsida: http://www.mylittleponny.blogg.se
ANGEL kommenterade:

wow vilken fin blogg :)

2007-12-12 @ 19:12:06
Blogg/hemsida: http://www.gullegumman.blogg.se
Anonym kommenterade:

vad härligt ! :D

2007-12-12 @ 20:59:35
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/linder
nyco kommenterade:

-.- >p lova att akta dig för halickar o grejer o ha skit kul (även om det kommer va mysko att du inte e i sverige)

2007-12-12 @ 21:02:19
alva kommenterade:

Bedford Avenue i Williamsburg och alla små gator runt omkring med små trevliga butiker och caféer. Broadway i SoHo där alla klädkedjor finns. Babycakes NY på en tvärgata nära Orchard St i Lower East med de godaste cupcakesen. Ät en kväll på Panna II för typ 5$, inte så god mat men helt galen upplevelse med blinkande chilifrukter och indisk technomusik. Gratis live-spelningar på SOundfix på Bedford Ave och du måste passa på att kolla i alla vinatgebutiker och...

2008-03-03 @ 23:54:45
Blogg/hemsida: http://2newyork.blogspot.com

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback