Heroes


2007-07-28 - 19:39:18
Idag känns det bättre i fötterna och jag klarar nu att nästan gå normalt igen. Det är alltid så typiskt att när jag inte kan röra på mig mycket, så är det massa saker jag vill göra som innebär förflyttning. Idag t ex. hade jag planerat att åka till stan med N, men det gick ju inte givetvis.
image136
Dagens positiva är i alla fall att jag såg det första avsnittet av Heroes. Har fått för mig att jag inte skulle gilla den serien, men oj vad bra avsnittet va. Nu bara måste jag ju se vad som händer i resten av säsongen! Dessutom blir det ju inte direkt sämre av att
Milo Ventimiglia är med i serien...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

Hej!
Kan tala om att jag sett hela första säsongen å fy attans vad bra serien är!

2007-07-31 @ 13:47:13
JohannaC kommenterade:

Ja, visst är den bra! Jag är helt fast :P


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback