Blåa drömmar


2009-03-29 - 23:56:12
Jag har en fantastisk pojkvän.
En sånn som egentligen inte finns, men som på något overkligt sätt lyckats hitta mig. Eller jag honom. Vi har i alla fall hittat varandra. Vilket är så fint så jag ler bara jag tänker på det. Men nu till saken. Mina vantar.
Vet inte om ni kommer ihåg det, men jag lyckades tappa mina nya vantar på bussen för några veckor sedan. Jag var ledsen över det, men vantarna kom i lite skymundan eftersom jag tappade bort mitt favorithalsband samma dag.. I fredags fick jag i alla fall helt plötslig ett mms, med en bild på mina vantar! Jag tror att ni kan gissa vem som hade lyckats hitta dem... ♥ (Fyra veckor idag)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback