Fara för allmänheten?


2008-03-18 - 19:02:17
image347
Jag är så glad att den här dagen snart är slut! 
♥ Vaknade imorse och kände att jag håller på att bli sjuk. Hoppas att jag kan mota bort det för det är verkligen dålig tajming att bli sjuk nu.. 
Redovisade uppdraget i skolan och nu efteråt inser jag att jag egentligen inte sa något jag ville säga utan bara babblade om Indusdelfinen..
♥ Hade det svåraste matteprovet någonsin. Är det seriöst meningen att någon i världen skulle fattat talen vi skulle räkna ut? Satt i alla fall och knappade på miniräknaren i två timmar innan jag insåg mig besegrad..
♥ Total snöstorm fastnade jag i idag,
igen, när jag skulle hem. Så typiskt!

Som ni hör är jag inte på världens bästa humör idag.. Men efter en kopp soppa och Gossip girl misstänker jag att jag kommer känna mig snällare, även lite planering inför New York gör nog susen också. Men just nu är det en radie på tio meter som gäller för att försäkra allmänheten om säkerhet..

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Annette Keita kommenterade:

jag blir avis.. vad ska du göra i N.Y?
gå gärna in på min blogg och tryck på länga för att sedan rösta på mitt kollage :)

nyco kommenterade:

-.- -.- -.- -.- -.-

2008-03-18 @ 22:19:42

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback