Who's the walking snöhög?


2008-02-15 - 19:17:32
image332
Hade en ganska, tja, inte så rolig dag idag. Övergiven på tyskan med ja, en kille? och sen var det naturkunskapsprovet... Det var ganska mysko med tanke på att en hel del som var med på provet hade vår lärare inte sagt till oss innan att vi skulle kunna.. Trillade av en stol lyckades jag också göra. Det var i alla fall tur att jag inte trillade två sekunder tidigare, med tanke på vem som precis gick förbi ;) Efter det tänkte jag att nu kan väl dagen inte bli värre? Jodå, det kunde den. När jag klev av bussen var det total snöstorm. Fotot ovan tog syrran av mig precis när jag kommit hem. Då hade endå en hel del smält.. Motvind hela vägen hem i total snöyra = snömannen... 

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Maria kommenterade:

DU ramlade riktigt sött! Han skulle falla för dig om han såg dig falla från stolen;)Jävla piss prov som vi lyckades på..hoppas man:)

2008-02-15 @ 21:01:48
Anonym kommenterade:

haha själv satt man ju inne med sin stöis o myste när det storma ute :P

2008-02-16 @ 17:31:59

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback