Come fly with me


2008-03-22 - 19:55:56
Antagligen sista inlägget innan jag reser till New York. Planet går 10:40 imorgon vilket betyder att vi har planerat att lämna huset vid klockan 6 imorgon bitti. Lite pirrigt börjar det bli, men framförallt har jag nog inte riktigt förstått att det här verkligen händer på riktigt. Lilla jag kommer att vara i New York så här dags imorgon.. Det är inte ens 24 timmar kvar..

Resväskan tog hela dagen att packa, men nu är jag i princip klar. Inte ens hälften är fylld, men meningen är att  vi ska shoppa allt där. Fotografering och shopping blir alltså huvudnumren under resan. Givetvis har jag lyckats stuka handleden idag när jag höll på och packa, vilket känns otroligt
typiskt mig, men jag hoppas att det är bra imorgon igen.

Nu ska jag gå och äta middag och packa klart det sista. Sedan ska jag försöka gå och lägga mig så tidigt som möjligt så att jag i alla fall får sova några timmar inatt..

Ha det bra i Sverige så hörs vi igen den 1 april då jag återigen står på svensk mark!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback