Lately


2008-01-27 - 12:50:02

Det har blivit mindre och mindre bloggande den senaste tiden och det beror framför allt på allt strul som är med min dator just nu. Suck alltså, det finns inget värre än när tekniska prylar strular..

Men vad har jag då gjort den senaste tiden kanske ni undrar? Jo, jag har
♥ träffat N för första gången det här året. Det är inte klokt att det var så länge sedan sist...
♥ planerat
New York-resan, det är bara 58 dagar kvar nu...
♥ försökt reda ut hur man byter operatör från mobilen.. Det är en j*vla vetenskap...
♥ och mycket mer...

Nu ska jag äta lunch och sedan blir det engelska-plugg. Måste komma på både för- och emotargument om dödsstraff. Inte världens roligaste ämne, men mycket intressant.


1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

va det verkligen så länge sen? får inte va det till nästa gång =(

2008-01-28 @ 09:07:59

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback