Året som gick - året som kommer


2008-12-29 - 23:51:23
Nu är det hög tid att summera år 2008. Det känns som att 365 dagar går allt fortare för varje år som går och det här året har rusat iväg! Sjävklart är det New York-resan jag kommer att komma ihåg bäst från det här året. Helt galet att jag redan har gjort min drömresa! Dock kan jag säga att den resan kommer upprepas X antal gånger till under min livstid, fantastisk stad! Annars har det varit ett ganska händelselöst år känns det som. Mest plugg. Inte mig emot sålänge jag får spendera tid med världens bästa tjejer samtidigt :)

♥  Vilka länder besökte du?
New York, USA!
♥ Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
23/3 då planet lyfte mot New York..
♥ Största misstaget?
Att jag inte var lite modigare i slutet av vårterminen...
♥ Bästa köpet?
Alla mina OTH-boxar ;)
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
Nya mobiltelefonen
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
New York-resan! Och att Coldplay kommer till Stockholm igen i augusti
♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Coldplay - Viva la Vida
Rihanna - Take A Bow
Lady GaGa - Poker Face
♥ Hur tillbringade du julen?
Hemma i Stockholm med familjen
♥ Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy (om man bara pratar om TV..)
♥ Bästa boken du läste i år?
Twilightserien, utan tvekan!
♥ Något du önskade dig och fick?
Coldplay-biljetter och fina stunder med fina vänner
♥ Något du önskade dig men inte fick?
Att för alltid stanna kvar i New York..
♥ Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Inget speciellt vad jag minns..
♥ De bästa nya människorna du träffade?
De bästa nya människorna har jag ärligt talat inte "träffat" iår.. ;)


2009 kommer inledas i Småland med farmor och farfar. Sen fyller pappa år och plugget drar igång. Ganska mycket att göra i början + extra skolgrejer. Kan bli kul :)

I april fyller jag 18 och i juni går vi ut tvåan! Galet att det bara är 1,5 år tills vi tar studenten! Coldplay i augusti har jag också att se fram emot. Kanske en resa med flickorna också? Vem vet, 2009 har möjligheter till att bli ett toppenår!

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

Bra år?

2008-12-30 @ 00:16:12
Anonym kommenterade:

Det kommer bli ett bra år, det ska vi se till ;-)

2008-12-31 @ 00:14:37
Henrik kommenterade:

Är det inte 2008?



♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

2008-12-31 @ 00:29:28

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback