501


2008-04-07 - 17:49:21
Bara lite information om att förra inlägget var mitt 500:e inlägg...

Morgonen började med att det var en låååång kö till skolan, vilket resulterade i att jag kom lite försent. Sprang uppför alla trappor, istället för att ta den läskiga hissen.

Annars hände inte så mycket.. Vi hade redovisning av engelskan och en viss person verkade vara precis överallt i skolan idag... Jag hade en tandläkartid klockan ett, som jag totalt hade glömt bort. Som tur var kom jag på det mitt i natten igår (Ja, E. Samtidigt som jag lyssnade på techno..) Därför begav jag mig in till söder, istället för att åka hem och plugga matte som jag egentligen är i behov av.

Så nu ska jag gå och ta itu med andragradsekvationer. Jag lämnade min laptop i skolan idag för att jag inte orkade dra på den i stan, plus att jag inte skulle fastna framför datorn istället för att plugga matte. Men så kom jag på att vi ju har några fler datorer här i huset, haha. Så internet är ju nästan omöjligt att undvika..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback