Don't Speak


2008-04-06 - 14:09:31
Ligger fortfarande kvar i sängen, trots att klockan är två. Det är verkligen inte likt mig, men jag har som sagt inte riktigt kommit in i "Sverige-rytmen" igen. Har massor som måste pluggas idag. Framför allt matte som jag har struntat i i flera veckor nu. Har även en engelskaredovisning imorgon om en engelsktalande artist/grupp. Så eftermiddagen idag ska spenderas med att lära mig ALLT om Gwen Stefani. Men om jag även hann installera min nya iPod, göra klart labbrapporten, lära mig källsortera och samtidigt städa rummet skulle jag känna mig mycket nöjd med mig själv! Dock tror jag att steg ett blir att pallra mig upp ur sängen..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback