A mellow day


2007-10-23 - 18:02:03
image215
Idag var det först historiaprov. Kan väl säga att det gick helt okej. Konstigt det där med hur man känner sig efter ett prov. Förra veckans
matteprov, som jag skrev inte alls gick bra, fick jag alla rätt på(!). Men det förra historiaprovet som jag tyckte gick superbra fick jag antagligen bara VG på. Konstigt det där.. Men men, det är bara att göra sitt bästa och hoppas på bra resultat :)

Efter provet (som var på dagens första lektion), bestämde jag mig för att strunta i att ha "eget arbete" på eftermiddagen, utan åkte istället och hämtade ut mitt ID-kort. Sedan shoppade jag lite i stan och åkte hem glad och nöjd.

Nu har jag precis kollat på Dawson's Creek och ska kolla lite mail och mina favoritbloggar. :)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback