Någon som vill veta?


2007-10-18 - 08:01:10
Igår var det en fullspäckad dag.
* Matteprov (som absolut inte gick bra)
* Shopping (fyndade som tusan!)
* Såg nästan Kent när de hade signering i Åhléns City (stog med några kompisar i kön ett tag)
* Bokade biljetter till en teaterföreställning på Lucia.
* Tandregleraren (sa att jag hade prefekta tänder!)
* Öppet hus i min gamla skola (jätteroliga att träffa alla igen!)

Idag blir det nästan lika mycket att göra. Framför allt är det fystest på idrotten idag. Usch, usch! Jag tränar ju liksom ingenting... Men det här testet ska ligga till grund för hur jag ska lägga upp min fortsatta träning, för nu tusan ska det tränas! Skolan har rabatt på ett gym så jag köper nog ett kort där.

Men nu måste jag skynda.. Ha en bra dag!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback