"Freaka inte ur"


2007-11-26 - 16:21:37
Idag hände en väldigt rolig sak. Det är nämnligen så att idag är några asiater på besök i skolan. Ingen vet riktigt vad de gör här, men här är de i alla fall. Det jag tänkte berätta hände när jag hade möte med min handledare (PH på skolan. Vi satt i ett rum med glasväggar och jag satt med ryggen mot korridoren. Plötsligt säger min handledare: "- Johanna, freaka inte ur men det står 20 japaner bakom dig och fotograferar dig." Haha, oj vad jag blev paff när jag vände mig om och flera kamerablixtar bländar mig. Av någon outgrundlig anledning kommer jag att tänka på den här dagen.

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

så sött :D

Ida kommenterade:

Haha, kul :)

2007-11-28 @ 19:20:19
Blogg/hemsida: http://hittaida.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback