La Paz


2007-05-16 - 18:35:00

Jappselihapp! Idag gick vi bara i skolan till lunchen, då vi fick kompledigt för ett Öppet Hus vi hade i våras. Så helt plötsligt är jag nu ledig i en och en halv vecka. Eller tja, nästa vecka ska jag proa, men det är inte någon skola.

image78

Jag åkte in till vårt lokala "centrum" och letade efter armband att ha till balklänningen. Eftersom klännigen inte är så urringad vill jag inte ha halsband, så det får räcka med armband som smycken. Hittade faktiskt några fina på H&M som fick följa med mig hem. Dessutom fann jag det perfekta nagellacket på Kicks. Det har exakt samma färg som min klänning, så det ska jag använda på tånaglarna. Jag lovar att ni ska få se hela balutstyrseln på sen när det närmar sig den stora dagen!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
hannah kommenterade:

jättehärlig färg på nagellacket!

JohannaC kommenterade:

hannah: Ja, visst är det! Matchar min balklänning perfekt =)

2007-05-18 @ 17:34:45
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback