Galen dag


2007-03-08 - 21:19:25

Hahahaha, jag skrattar fortfarande.. även fast det är flera timmar sedan nu.
Vi hade en teateruppvisning i skolan som en avslutning av vårt tema (Världskrigen). "Min" grupp skulle gestalta Blitzen, och jag kan inte nog beskriva hur galet det blev! S hade på sig en kartong och skulle föreställa ett störtande flygplan. Jag satt ensam på scenen under tre minuter och ropade(!) på de andra att de skulle komma ut på scenen(de hade glömt att det var deras tur), och på slutet sjöng vi en egen text till "När vi gräver guld i USA", fast vi bytte ut det till "När vi vinner över tyskarna". Det blev faktiskt riktigt hysteriskt, särskilt när vi kastade pappersflygplan på publiken.

Dessutom kom pappa hem från sin 10-dagarsresa i Sydamerika. Det känns konstigt att han är hemma igen, som en hel livstid har gått sedan han åkte (nästan).

Nä, nu hinner jag inte skriva mer (förlåt för ett lite oorganiserat inlägg), jag måste skriva klart en filmrecension tills imorgon.

Ha det bra /
JohannaC


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback