Rain check


2007-03-05 - 17:33:16
Jaha, så fick N rätt ändå...

I morse vaknade jag redan 7. Hade en så hemsk dröm inatt. Har gråtit hela natten, i alla fall i drömmen. Den kändes så overklig att jag började gråta av lättnad när jag förstod att det inte var på riktigt. Annars brukar jag inte drömma hemska drömmar så ofta, men i natt var det verkligen jobbigt!

När jag ändå var vaken gick jag upp och kollade på skid-VM och sedan Vasaloppet. Har sagt
tidigare att jag gillar att kolla på skidor på tv, så idag var en bra dag. Tyvärr mår jag sämre idag igen, så jag kunde inte träffa N. Typiskt att han skulle få rätt.. men men, we'll take a raincheck.




Avril Lavigne - Girlfriend

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Annika Marklund kommenterade:

Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt numer. Helt förjävligt.

Dessutom tycker jag på allvar att Avrils nya låt (och videon!) är GRYM. Och jag är inte direkt någon skate-brud. ;)

JohannaC kommenterade:

Håller med.. (om båda sakerna)...

2007-04-06 @ 10:34:34
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback