They always test me...


2007-02-08 - 22:08:31
Idag var det nationellt prov i svenska, uppsatsdelen. Man fick välja mellan fyra "uppdrag". Jag valde att skriva om en resa som betytt mycket för mig. I tre timmar skrev jag, sammanlagt blev det sex handskrivna sidor. Var jättenervös innan, men det gick bättre än vad jag kunnat hoppats och jag hoppas att jag får ett bra betyg.

Eftersom vi hade ett så jobbigt test fick vi sluta när vi var klara. Jag skyndade mig hem och bänkade mig framför tv:n, skid-VM here I come! Jag älskar verkligen sport, i alla fall att kolla på det. Favoriterna är skidor, både utför och längd. Därför är det inte så svårt att räkna ut att jag gillar sportutbudet på tv just nu. Både skidskytte- och alpint VM. Att
Sverige tog guld i dag gav verkligen en extra guldkant till dagen.



Grace Kelly - Mika

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback