Trötter


2007-07-29 - 19:27:41
Igår somnade jag seent, så det är inte konstig att jag inte vaknade förens vid elvasnåret. Jag är en kvällsmänniska, men så sent brukar inte ens jag vakna. Ja, ja. Inget viktigt skulle ändå uträttas idag och mestadelen av dagen har jag slappat framför tv:n. Har fortfarande sår på fötterna som vägrar att läka, så att sätta på sig ett par skor är otänkbart. Kan inte ens ha på mig flip-flop, eftersom jag har skvasår på sidan av foten också! Hur tusan är det ens möjligt?? Som sagt var, jag är en mästare på att skaffa mig skador ingen har hört talas om eller trott var möjligt.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

är också en kvällsmänniska :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback