Första sommarlovsdagen


2007-07-02 - 16:35:39
Idag skiner solen och dagen har spenderats mestadels ute. Det är så otroligt skönt att bara sitta och slappa på altanen med musik i öronen och känna solen bränna på huden. Har även fixat naglarna, både på mig och syrran.

Hittade precis en låt som jag letat efter enda sedan jag hörde den en gång när jag var liten. Trodde inte att det var sant när jag råkade höra den på radion igen imorse och sedan hittade jag videon på nätet. Det är en riktigt härlig sommarlåt. Lyssna på den
här vettja!

Nu ska jag ut och jogga. Håller mig faktiskt till träningsschemat (än så länge i alla fall). Ha det så bra i sommarhettan.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback