2012, innan vi börjar gå in på 2013


2013-04-11 - 16:37:00
Ytterligare ett halvår har gått sedan jag hörde av mig senast. Börjar se ett mönster i mitt skrivande... Har inte ens gjort en sammanfattning av 2012, så den kommer nu!
 
 
♥ Vilka länder besökte du?
...eh, räknas Småland? Måste bli bättre på att åka utomlands!
♥ Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
1 februari <3
♥ Största misstaget?
Att jag inte var tydligare med vad jag ville.
 ♥ Bästa köpet?
Min iPhone!
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra..!
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
När A överraskade mig med Coldplay-biljetter!
♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Paradise - Coldplay
♥ Hur tillbringade du julen?
I Tyresö med familjen
♥ Favoritprogram på TV?
Suits!
♥ Bästa boken du läste i år?
Hungerspelen
♥ Något du önskade dig och fick?
Blev överröst av julklappar från A
♥ Något du önskade dig men inte fick?
Ett sommarjobb..
♥ Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Blev bjuden på middag och bio av A
♥ De bästa nya människorna du träffade?
Min pojkvän! Och Cicci! <3
 
Så, en snabb sammanfattning av 2012, nu tycker jag att det är hög tid att bloggen får följa med in i 2013!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback