Ymk ymk


2012-09-11 - 11:54:41

Så försvann sommaren.. Utan att bloggen fick följa med. Hände inte så mycket roligt, tyvärr mest tråkiga saker. Och när tillräckligt med energi äntligen hade samlats ihop för att kicka igång höstterminen på bästa sätt, är det ju självklart att jag drar på mig en dunderförkylning. Mest synd är det dock om stackars pokjvännen som har varit sjuk till och från sedan början av augusti och nu antagligen har utvecklat en lunginflammation. As we speak är han påväg till Sofiahemmet för lungröntgen medan jag är kvar hemma och oroar mig och gör ett halvhjärtat försök till att plugga. Som om inte pluggångesten var tillräcklig när jag var frisk och kunde gå på föreläsningarna, nu har jag dessutom missat massor i skolan och ligger efter i läsningen eftersom alla bokstäver flyter ihop på sidorna på grund av feberyrsel. Tenta på måndag där innehållet i böckerna ovan ska avhandlas, tjoho! 
 
Sådär, känns nästan lite bättre efter att få babbla av sig. Hoppas på att friskna till tills imorgon, missar helst inte morgonföreläsningen.. (Även om det känns lite väl optimistiskt att tro att jag ska komma iväg på den..)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback