Värmande för både mage och öga


2012-09-12 - 09:00:00

Som de sjuklingar vi är blir det mycket tedrickande just nu. Innan jag flyttade hemifrån i våras har ICA varit min enda källa till matinförskaffande. Men nu för tiden har jag börjat utforska Sveriges utbud av matvarubutiker, nästan så att jag kan säga att det har blivit till en hobby att hitta veckans bästa materbjudanden och upptäcka nya varor. En ny favorit är teet från Garant (som finns att hitta på både Willys och Hemköp). Inte nog med att det är väldigt gott, att kartongerna är så himla söta gör ju inte saken sämre. Dagens förkylnings-(och vardagsmorgons-)tips! /Sörplar i mig en kopp till :)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback