En bild och några punkter


2012-09-13 - 21:58:50
 
Den här bilden är ganska talande för hur denna dag har varit..
1. På bilden syns alltså min middag. Lidl hade extrapris på Risifrutti XL, ibland får man lyxa till det som student.
2. Jag gick upp en timma tidigare än jag egentligen brukar för att hinna måla naglarna imorse. Blev någon ful rosaskimrig färg. Skyller på att det var så mörkt att jag inte riktigt såg vilken färg jag valde. 
3. Anledningen till den ovan nämnda middagen var att jag inte hann äta lunch i skolan (något geni hade kommit på att det är superbra att lägga en föreläsning kl. 10-13 och sedan ett seminarium kl. 13-15. Vad hände med lunchrasten?!!) så det blev lunchlåda hemma istället vid 17-tiden. 
 
Imorgon blir det möte på förmiddagen med projektgruppen i managementkursen. Vi har fått ett case som vi ska komma på en lösning till innan tisdag eftermiddag. Alltså bara ett dygn efter tentan på all kurslitteratur. Åh vad det kommer att bli en rolig helg..... Men först ska jag sova! A har redan somnat, igen.. 

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback