Trötter


2012-06-10 - 10:34:29
Är alldeles för trött och vaknade alldeles för sent idag.. Har vänt på dygnet den senaste tiden när jag har tentapluggat (vilket jag har gjort i snart tre veckor). Det känns otroligt segt och motivationen tryter, men nu är det bara fyra dagar kvar tills jag får sommarlov!

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och pluggar, men ikväll bär det av hemåt igen. Känns så otroligt konstigt att detta inte är mitt "hem" längre. Att jag faktiskt har ett helt annat krypin som jag kan kalla "hemma" och att det är mitt mitt mitt! Jag får samma känsla av att komma hem till mamma och pappa som jag får när jag besöker farmor och farfar. Det känns som att man är välkommen och man vet var glasen står i skåpen och man känner igen alla dofter, men det är ändå inte hemma på riktigt. Längtar faktiskt till ikväll (eftersom jag då också får träffa min pojkvän :))

1 KOMMENTARER



Kommentarer
lovisa/polichinelle kommenterade:

svar: Guacamole och brie är hur fint som helst ihop - testa!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback