Livet


2009-08-10 - 20:56:57

Det är fortfarande inte bättre i halsen, tvärtom är det faktiskt värre nu... Så pass värre att jag blev remitterad till öron/näsa/hals-akuten på Södersjukhuset idag. Väl där gick det jättesmidigt och de långa väntetiderna jag föreställt mig förvandlades till 5 minuter. Efter halsprov, blodprov och utskrivet recept på penicillin fick jag åka hem igen. Nu är det bara att avvänta provsvaren och äta medicinen och hoppas på att jag blir bättre! Gah, jag hatar att vara sjuk! Lite bättre (eller ganska så väldigt mycket bättre) blir det av att ha världens finaste pojkvän. Vi hade en mysig helg med fika vid vattnet och stjärnskådning på natten. Vi såg till och med stjärnfall ♥

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

mjau


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback