Avdammning


2012-06-09 - 13:16:57
Dags att damma av den här gamla trasan! Åh, vad jag har saknat bloggen.. Så otroligt mycket har hänt sedan sist (som vanligt nu för tiden när jag skriver ett nytt blogginlägg, eftersom det går ett halvår mellan varje gång..) Men nu är jag otroligt sugen på att börja dokumentera mitt liv igen. Så, lite basic-updateringar för att nu ska hänga med i vad som har hänt sedan sist:

- Skaffat mig en ny pojkvän, Anton. Hur snäll och fin som helst. Golfare, så jag måste lära mig att spela golf.
- Flyttat hemifrån. (Och bor i princip ihop med Anton)
- Ska ta det där jäkla körkortet innan oktober, så det blir sommarens projekt.
- Börjat jobba som ekonomiassistent
- Pluggar just nu till mitt livs första omtenta, vilket inte är sådär jättekul när alla kompisar har sommarlov. Men på torsdag är jag fri! Och då är tanken att hela sommaren ska dokumenteras i bloggen. För det blir förhoppningsvis en väldigt bra sådan. :)

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Vicky kommenterade:

sista bilden, mums.

Louise kommenterade:

Härliga bilder, älskar den längst upp till vänster- så fin!

2012-06-09 @ 18:07:29
Blogg/hemsida: http://louisedahl.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback