Sista dagen på sommarlovet


2011-08-28 - 19:01:19
Som rubriken avslöjar; idag är det sista dagen på sommarlovet! Hur kunde det gå så snabbt?! Men samtdigit känns det som att det har varit en väldigt underbar och skön sommar. Känner mig helt utvilad, vilket jag tror kommer vara en viktig känsla att tänka tillbaka på, nu när studierna drar igång igen. Om en vecka kommer jag antagligen ha glömt bort att jag någonsin har haft sommarlov...

Idag har jag, som den student jag är, spenderat dagen med att laga matlådor. Jag har även slötittat på tv, vilket jag inte heller kommer vara bortskämd med under de kommande veckorna. En joggingtur hann jag också med precis, vilket var otroligt skönt.

Nu blir det middag och sen FaceTime-dejt med pojkvännen, fördelen med att båda i förhållandet har en Mac!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback