Min nya älskling


2011-08-26 - 10:51:22

Guess what?! Jag har gått och blivit med mac! :D I onsdags kom min nya bebis hem till mig, ett riktigt litet äventyr har den redan hunnit vara med om. Enligt UPS har min lilla älskling färdats från Holland, till Tyskland, vidare till Danmark för att slutligen landa hemma hos mig i Stockholm. Så nu sitter vi här, macen och jag, och har det ganska bra. Försöker lista ut hur man beter sig med en sån här skönhet, det är en hel del som skiljer sig mellan PC och Mac kan jag tala om för er som inte redan vet det. Men jag känner på mig att det här är början på ett långt och lyckligt förhållande!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback