Tentaplugg..?


2010-10-18 - 12:04:15
Av alla dagar de senaste månaderna när jag inte har bloggat så är nog idag den dag då jag verkligen har minst tid för bloggen! Därför är det minst sagt ologiskt att det just idag av alla dagar ploppar upp ett inlägg här. Som vanligt så har det hänt en miljard saker sen det senaste inlägget. Framför allt har jag börjat mina studier på handels i Stockholm, vilket har medfört att en stor del av mitt liv har förändrats. Har fått nya vänner som är otroligt inspirerande, trevliga, roliga och helt fantastiska på så många olika sätt. Jag trivs verkligen på skolan! Men, varför är det en så exeptionellt dålig bloggdag idag? Jo, för imorgon har jag min första tenta! Marknadsföring är det som står på schemat.. På ett sätt känner jag mig förberedd, men å andra sidan vet man ju aldrig vad det kommer att vara för frågor. Så därför borde jag fokusera mer på the marketing planning process än att sitta här och blogga. Jag blev helt enkelt bara så himla bloggsugen ;)

En av 100 modeller att plugga in tills imorgon...


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback