Lovin' ‘nilla fudge


2010-05-28 - 19:32:01
Så var två av tre kvarvarande solarbeten ur världen. Yippie! Känner mig dock inte så lättad än, har ju inte fått betyg på dem än. Och det återstår en skrivning på måndag.. Men men, nu är det i alla fall helg. Har inlett ledigheten med att rensa ur bland mitt smink. Var en hel del som behövdes rensas... Har även lyckats tappa bort mitt favoritläppglans. Det doftar precis som det gör på gatorna i New York (underbar vanilj) och är från Victoria's Secret; vilket betyder att det inte går att få tag på i Sverige.. Så, hojta till om ni ser det! Sista gången jag hade det var på vår studentskiva...

Update: Var inne på Victoria's Secrets
hemsida och upptäckte att just den färg jag tappat bort (‘nilla fudge) inte finns i sortimentet längre! Så nu hjälper det inte ens att åka till New York och köpa ett nytt... Måste verkligen leta överallt här hemma nu!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback