Hej


2010-05-27 - 19:10:14
Idag var jag i skolan, för första gången på 2 veckor! Kändes skönt att vara tillbaka och komma in i rutiner igen (och träffa pojkvännen igen). Dock hade jag ingen "riktigt" lektion idag, bara en väldigt stökig tävling oss SP;are emellan. Min klass vann iallafall ;)

Pluggar inför mitt sista prov på gymnasiet, ska skriva det kl 9 imorgon. Har en text som ska vara inlämnad imorgon också, som jag precis skrev klart! Sen är det bara en engelskaredovisning på måndag kvar, och sen är jag friii!

Nu blir det middag, sen mer plugg och kanske lite ESC innan det är dags att sova. Puss!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback