En månad av mitt liv


2010-05-26 - 19:33:39

Så söt kan man va som dalmatiner på sin studentskiva ;)

Det går verkligen i perioder, det här med bloggen.. Önskar verkligen att jag skulle prioritera att skriva mer här, för det är ju så roligt att läsa allt sen. Så nu tänker jag göra ett litet försök att sammanfatta den senaste tiden.

♥ Mösspåtagning med skolan och middag med finaste tjejerna
♥ Pojkvännens studentskiva
♥ Kristi Himmelfärdshelg med älsk och hans familj
♥ Min studentskiva!
♥ Sjuuk! (Tappade rösten i nästan en vecka, hosta, ögoninflammation, visdomstandsproblem.)
♥ Fått veta operationsdatum för mina halsmandlar; 14 juli
♥ Mindre än 2 veckor kvar till studenten!
♥ Har 3 skoluppgifter kvar...

Ungefär så har den senaste månaden spenderats. Imorgon planerar jag att gå till skolan igen, efter att inte ha varit där på 2 veckor... Är så trött på att vara sjuk! Men nu är det full fart mot studenten som gäller. Det börjar bli lite pirrigt!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback