Just do it, forever


2009-09-13 - 15:10:03

Har haft en riktigt lugn helg. Igår var jag iväg en snabbis i centrum och fixade lite saker och idag är det plugg som står på schemat.. Har målet att skriva klart min utredande text i svenska C idag, så jag skriver så fingrarna blöder, typ.. Nej, ärligt talat har jag inte så mycket inspiration just nu. Har försöket med smoothie, mängder och kaffe och några avsnitt av favoritserierna, men inget hjälper! Älskade pojkvännen ringde från England för en liten stund sen, han kommer hem igen ikväll efter att ha spenderat ett långhelg hos sina kusiner. Och snart drar en ny skolvecka igång, har en känsla av att den kommer att bli väldigt händelserik, på både gott och ont. Men först måste svenskan skrivas...

 


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback