Muffins


2009-09-15 - 15:13:08
Igår var det en händelserik dag. Hade först skola mellan 10-15:30, sen var det dags för det första mötet med vår rådgivare till vårt UF-företag. Vi har ändrat affärsidéen så sent som igår, men nu är jag verkligen jättepeppad! Dock har jag inte sån stor lust att ta tag i allt annat skolarbete som också måste skötas, företaget är mycket roligare!

Efter mötet hann jag hem och byta om och träffa familjen lite snabbt innan Henrik kom och hämtade mig med bilen. Lyxigt lyxigt ;) Vi köpte donken-middag och åt hemma hos honom, romantic reunion :) Sov över där och sen följdes vi åt imorse. Han skulle till skolan men jag har inga lektioner på tisdagar så jag åkte hem med planen att plugga.. Det har inte gått så jättebra.. Ska försöka ta tag i det ordentligt nu! Helst av allt vill jag baka.. Fick en världens finaste bok av älsk som han köpt i England; 500 cupcakes and muffins! Vill baka varenda en! Han hade även införskaffat de sötsaker som jag bett honom köpa, oreos (såklart!!) M&M's och engelsk konfekt. Pojkvän pojkvän ♥

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback