August, what?


2009-09-08 - 15:14:18
Det har blivit lite si och så med bloggandet senaste tiden.. Men jag har helt enkelt inte haft sånn jättestor lust att dokumentera de senaste veckornas händelser. Körtelfeber och sen svininfluensa, augusti var inte en så jätterolig tid.. Var dessutom sjuk på min och älsklingens halvårsdag.. Men nu hoppas jag på nya friska tag igen! Skolan är inne på sin tredje vecka nu, och hittills känns det jättebra. Älskar verkligen mitt schema, är ledig både på tisdagar och torsdagar! Dock har jag en känsla av att de dagarna kommer fyllas med mycket pluggande..

I fredags gick vår värmepanna i huset sönder, så hela helgen var vi utan varmvatten.. Som tur var kunde jag smita över till Henrik och duscha, och nu har vi varmvatten igen. Drama, drama, drama!

För övrigt är det inte så mycket som händer just nu.. Jo, förresten, Henrik fick körkort idag!! Älskade pojkvännen :) Är nog dags för mig att också börja bli lite seriös med övningskörningen.. Har hittills provat att köra en gång, det slutade inte så bra..

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback