Dag 3 - Högskoleprovet


2009-10-24 - 17:41:30
Idag var det dags för högskoleprovet.. Kände mig sjukt otaggad, men vaknade klockan 5 och var hur pigg som helst! Fixade iordning matsäck och lite annat och begav mig av mot provlokalen. Tiden går faktiskt väldigt snabbt under provet, och att man får äta godis i pauserna och träffar trevliga människor gör inte saken sämre :) Facit till provet ligger redan uppe, och jag fick exakt samma resultat som förra året! Exakt lika många rätt! Hur är det ens möjligt?! Jag blir nog inte smartare än så, som Ellen så fint sa.. Dock är jag helt slut nu, så det blir en kväll fylld av bra filmer och godis. :D

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback