Dag 2 - Watch me


2009-10-23 - 18:18:13
Äntligen är det höstlov! Blev ganska segt på slutet med 2,5 timmar mattelektion.. Men jag överlevde det också, och nu är det lov! Firade med att köpa en ny klocka (med tanke på att det bara kostade 11:- mer att köpa en ny, snygg, klocka istället för att byta batteri på min gamla fula..). Så nu kommer jag ha full koll på tiden imorgon! ;) Högskoleprovet here I come! Köpte även proviant så jag inte svälter ihjäl imorgon.. Det brukar dock bli tvärt om, brukar ha svårt att äta under prov. Men lite lunch är nog bra att få ner sig, och godis brukar ju inte vara något problem..

Ikväll blir det Idol, såklart!, och lite högskoleförberedelser.. Måste packa väska och sånt tills imorgon, ska åka tiiidigt!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback