Dag 2 - Cookies!


2009-10-23 - 10:33:45
Just nu sitter jag i skolan på fotolektion. Vi håller på att skriva ut våra bilder, men annars händer ingenting. Med andra ord är det en ganska onödig lektion.. Vaknade vid 6-tiden i morse och åt frukost, sen somnade jag om och vaknade en halvtimma innan bussen skulle gå, panik! Övervägde seriöst att ligga kvar i sängen hela dagen, men sen kom jag på att det blir kakor till lunch! Ellens underbara recept, som Julia har bakat! :D Åkte till skolan idag bara för kakornas skull!

Hade fått ett meddelande på facebook från Älsk i morse. Han är framme i USA nu och det verkar som allt har gått bra :) Min älskade globetrotter ;)

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback