Dag 1 - Gräsänka


2009-10-22 - 17:32:24

I morse åkte pojkvännen iväg till USA. Philadelphia närmare bestämt! Där ska han spendera 11 dagar med sina sysslingar (och pappa och faster som också är med på resan). Tänkte passa på att återuppliva bloggen ordentligt under dessa dagar. Det var ju verkligen sjukt länge sen jag skrev dagligen i min kära dagbok.

Jag blev väckt av sms från älsk som skrev att han var påväg mot flygplatsen. Sms:ade med honom ända tills hans plan lyfte 10:15. Efter det har jag fixat med lite skolsaker. Redigerade en bild i fotograferingskursen som ska vara inlämnad imorgon och skrev klart min krönika. Är inte nöjd med resultatet på något av det, men det får duga. Vill ha höstlov och ledighet nu! Bara en dag kvar i skolan (foto och matte D står på schemat..) nu. På lördag är det dock högskoleprovet, så det blir ju inte direkt någon vila då.. Och lovet måste ju iofs spenderas med att skriva affärsplan till företaget.. Men det blir skönt att kunna sova länge på mornarna i alla fall :)

Igår var jag på Stockholm Open med M som jag inte träffat på jättelänge! Vi såg tre matcher, och hade ganska ont i fötterna båda två efter att ha stått upp väldigt länge.. Men kul hade vi det ;) Hade med mig systemkameran så jag försökte ta några bilder (200 st..) men det var alldeles för dåligt ljus inne i lokalen.. Synd, tennis är annars riktigt kul att fota!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback