Vårdagar


2009-05-05 - 22:19:37
Känns som att det är dags att blogga igen nu. Har varit borta i över två veckor, vilket jag nog aldrig har varit under bloggens historia. Men så har jag ju aldrig tidigare varit 18 heller...

De senaste två veckorna har i alla fall varit fantastiskt roliga! Födelsedagsfirande för pojkvännen med släkt och vänner, firande av våran tvåmånadersdag, stundetskiva och många andra fina dagar och nätter har passerat i en rasande fart! Allt har snurrat runt i en härlig röra, och det är först nu som jag börjar komma tillbaka i normal andning igen. Andas in den underbara vårdoften. Underbart är det. Tror att blommorna på träden i mitt område kommer blomma nu under veckan. Det är bland det vackraste jag vet.

Tyvärr har den senaste tidens bravader utvecklats till en förargerglig och hemsk förkylning. Migrän fick jag imorse också, precis innan den muntliga delen av nationella i svenska b. Men på något sätt gick det bra i alla fall... Slutet på den här veckan kommer dock vara hemsk.. Och nästa vecka ska vi inte tala om... Därför ska jag sova nu. Och drömma fina drömmar om fina vårnätter

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

keep up the good blogging!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback