Take me to the other side of this


2009-05-07 - 16:42:00
Har varit hemma från skolan i två dagar nu. Igår mådde jag riktigt dåligt så jag kunde verkligen inte gå till skolan.. Idag mår jag som tur var lite bättre, men jag hade ändå inga lektioner idag så det blev en till hemmadag. Har försökt plugga, men det går bara inte. Vet inte vad jag ska skriva, det står helt still i huvudet så fort fingrarna möter tangenterna. Förutom när det gäller bloggen då.. Typiskt det där, det är ju uppsatsen som måste skrivas, och det NU! Deadline är imorgon... Tror att jag tar en till paus.. Haha, hela dagen har varit en enda paus! Men sen så tusan! Måste ju skriva.. Nu eller aldrig liksom.. Kanske bra att klaga lite? Så kanske det går bättre sen.. Musik kanske är lösningen? PÅ HÖÖÖG VOLYM!!
 
Chris Cornell - Other Side of Town

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback