Snö


2009-03-10 - 18:46:48
[ Vår nu, tack! ]

Snön kom tillbaka.. Rejält oväder imorse, och det snörar fortfarande sissådär 12 timmar senare! Det är fantastiskt vilket kaos några frysta vattendroppar skapar i trafiken. Min buss var inställd och olyckor skedde överallt kändes det som. Till skolan kom jag i alla fall, dock 40 minuter senare än jag borde gjort (berode väl kanske inte bara på kollektivtrafiken..). Dagen blev ganska mysig i alla fall.. Och på vägen hem träffade jag E på bussen, väldig länge sedan sist..

Nu måste jag sätta lite fart med engelskan.. Men lite mys får man unna sig när man först får alla rätt på G/VG-provet och sen inte klarar en enda uppgift på MVG... Hur gick det till?

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

snön skapar kaos överallt :D det är fantastiskt!

2009-03-10 @ 22:30:59
ell kommenterade:

snön skapar kaos överallt :D det är fantastiskt!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback