Blue eyed girl


2009-03-16 - 19:15:26
Fin vecka. Alla säger att vi har så mycket i skolan just nu, men jag tycker inte att jag gör någonting nu för tiden.. Jag får MVG på prov jag inte ens pluggat till och allt bara löser sig utan ansträngning nu för tiden..

Fredag och söndag spenderades med älsk och lördagen var melodifestival-plugga-lite-göra-ingenting-dag. Så snabbt försvann ännu en vecka och nu är det inte långt till påsklovet.. Och den här veckan har jag bara två skoldagar, idag och på torsdag. Imorgon är det studiedag, på onsdag är det skidresa till Romme med skolan och på fredag har jag inga lektioner. Så tjing, nästan en helt ledig vecka!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

BLÅÖGDA FLICKA!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback