Bloggvän


2009-06-24 - 21:49:48
Det blir verkligen inte så mycket bloggande nu för tiden... Känns lite som att bloggen har tappat sitt syfte, i alla fall det syfte den hade i början; vara ett ställe där jag kunde dela med mig om vad som hände i mitt liv och mina tankar. Men bloggen blev på ett sätt sin egen värsta fiende. För tack vare den (nu ska inte all ära tillräknas bloggen, men utan den hade det nog inte blivit som det är idag) så har jag nu en underbar pojkvän. En pojkvän som jag nu delar mitt liv och mina tankar med, istället för att skriva allt här på bloggen. Så om ni undrar var jag tar vägen mellan inläggen så är ett säkert kort att börja leta hos pojkvännen... ♥

2 KOMMENTARER



Kommentarer
M. kommenterade:

jag tycker det är synd att du inte bloggar så mkt längre, jag gillar verkligen din blogg :D

2009-06-28 @ 00:10:54
ell kommenterade:

me too, me too!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback