Sommartider


2009-07-25 - 19:43:46

Oj oj oj, vilken sommar!
Har verkligen ingen lust att sitta framför datorn (såvida det inte gäller att redigera några av de 2000 bilderna ifrån englandsresan...) vilket har resulterat i nada bloggning...

London... Var ska jag börja? På de 6 dagar vi var borta hann vi med otroligt mycket.. Vi såg alla "måste"-sevärdheter i London, bodde på ett perfekt hotell, besökte släktingar, åkte till Brighton och hade det helt enkelt helt underbart! Nu i efterhand känns det som en dröm... En dröm som jag tyvärr har vaknat upp ifrån. Men det var absolut inte sista gången jag var i London... (L)

Veckorna efter att vi kom hem har fyllts med väldigt mycket hushållsarbete.. Bakning, matlagning och målande av huset. Börjar känna mig som en riktigt housewife.. Idag är jag hemma ensam och eftersom vädret är så grått och trist ska rummet få sig en rejäl storstädning. Det kan behövas med tanke på alla kläder jag köpt i England, och som fortfarande inte har fått någon egen plats i garderoben.. Kanske är anledningen just att det inte finns så mycket som plats för en hårnål i garderoben = en rejäl utrensning är minst sagt nödvändig..

Imorgon åker jag ner till Småland med familjen i några dagar. Det ska bli jättemysigt :) Dagen efter att jag kommit tillbaka till Stockholm igen bär det av norr ut för att möta upp pojkvännen och hans familj på deras segelbåt. Det verkar som att vädret ska bli bättre i mitten av nästa vecka, så det blir perfekt tajming!

Hoppas att det inte bara är jag som har en trevlig sommar!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Debbie kommenterade:

Vad mysigt!! Jag och pojkvännen tänkte åka till London och fira årsdagen! Har inte varit där, men det har han.. hoppas det är mys! :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback