Äntligen är sommaren här


2009-07-04 - 15:37:49
Sommarkänsla

Jobbade sista dagen för den här sommaren igår. Äntligen har jag sommarlov! De tre jobbveckorna har gått ganska snabbt ändå, och pengarna kommer väl till pass nu när Londonresan inte är långt borta. Håller på att packa för fullt just nu. Vill inte ta med mig för mycket från Sverige eftersom jag misstänker att det kommer bli en del shopping, men det är faktiskt svårare att packa lite än att packa mycket... Har imorgon på mig också, så det blir nog bra tillslut :) På måndag klockan 15:20 lyfter planet från Arlanda och vi är tillbaka på lördag kväll igen. 6 underbara dagar med pojkvännen!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Olle kommenterade:

Gud så jäkla mysigt:) Har ni några speciella planer för trippen i London? Annars kan jag tipps om att åka London Eye och att ni borde gå på lite museer där. Sjukt tufft är det:) Aja, nu ska jag fortsätta plugga. Föresten, kika filmen från min skola. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare gött

2009-07-05 @ 17:49:22
ell kommenterade:

Varför går jag in här varje dag? Herregud Johanna, jag blir besviken på dig!

2009-07-20 @ 16:31:27
Blogg/hemsida: http://ellwandahl.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback