The worst day ever, with a twist


2009-01-19 - 22:39:21
Dagarna bara försvinner och *poff* så går det en vecka utan att jag bloggar. Antar att det inte händer så mycket spännande i livet just nu. Som att det någonsin har gjort det? 19 januari 2009 (idag alltså) har tydligen utsetts till den deppigaste dagen i världshistorien. Kan stämma.. Matteprovet gick käpprätt åt pipsvängen och för att göra det hela ännu bättre så är det ett till prov imorgon. Men det har ändå hänt en del fina saker idag. Kanske bättre att fokusera på det istället? Bra!
Här kommer en "varför den här dagen inte har varit världens deppigaste"-lista. Håll till godo!

♥ Det är 91 dagar kvar tills jag fyller 18
♥ Henrik hade(/har) namnsdag
♥ Ellen hittade rött te med jordgubb/grädd-smak
♥ Det snöade
♥ Första lektionen i psykologi A. Kursen har stora potentialer att bli jätteintressant!
♥ Studentstrumpor kommer att bli den nya storsäljaren!
♥ Plommonpaj till middag
♥ Det var bra musik på radion hela morgonen

♥ H och jag har hög kompatibilitet
♥ Kom på att beställningen från CDON borde komma imorgon!
♥ Fyra dagar kvar till helgen
♥ Två dagar (möjligtvis tre) tills jag ska träffa N!
♥ Det kanske blir tjej-kväll på fredag?
♥ Nästa tisdag är jag ledig
♥ Jag ska sova mer än 6 timmar inatt!


3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

ASBRA! Vi har Väldigt Hög kompatibilitet (nej jag tänker inte göra om och göra rätt när det gäller stavningen på det) också faktiskt!

Henrik kommenterade:

Det är toppen! Det måste vara en bra dag :D

2009-01-20 @ 19:42:46
Blogg/hemsida: http://jagharenbloggsomjagaldrigskriveri.bergau.se
N kommenterade:

:O:O vem e H?

2009-01-21 @ 12:48:10

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback