Supermassive black hole


2009-01-28 - 19:46:01
Sakta kryper jag mig fram från det svarta hålet.. Två inlägg på en dag! Är det ens tillåtet?

Kanske ska sammanfatta dagen i några punkter? Så får det bli...

* Mobilen bestämde sig för att den inte ville skicka sms imorse. Typiskt, eftersom det för en gångs skull var jag som vaknade först!
* Bussen kom på utsatt tid och det skedde inga incidenter under färden. Fantastiskt!
* Ferry för fan!
* Slösade bort en timma på att inte göra någonting
* Slösade bort ännu en timma på att göra något vettigt(?)
* Skrattade konstant i en timme eller två.. Ärligt talat skrattar jag fortfarande!
* Åt jättegoda, mögliga, muffins ;)
* Efter det är det minneslucka.. Gick jag på ekonomilektionen?
* Åkte hem
* Försvann in i svarta hålet i två timmar igen
* Mobilen lagade sig själv!
* Skrev klart geografin och började med psykologin
* Inser nu att jag är galet hungrig! Dags för middag?
* Slut på listan...
* Det blev en lång lista det här!
* och ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt..
* Börjar dock 13:30 imorgon, så jag kan ju ta sovmorgon..
* Nej, ingen rationalisering nu! Måste plugga ekonomi på morgonen!

Nu är det slut.. Tack för idag! :)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

ÖVERJAGET TAR ÖVER!


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback