Lost in TV


2009-01-28 - 10:00:09

Sitter i skolan och är grymt irriterad på min mobiltelefon. Den startar om sig sjäv utan anledning och imorse fick den för sig att vägra att skicka iväg sms. Den har med andra ord kommit in i trotsåldern! Kanske blir den mer medgörlig om den får välling? Det är värt att prova i alla fall..

Den senaste tiden har gått i teknikens tecken. Hela helgen spenderades med att installera nya tv-n (och X antal digitalboxar och ljudsystem och spelare och gud vet allt). Det tog sin lilla tid, men nu fungerar allt nästan som det ska. Det som fattas nu är att universalfjärkontrollen ska installeras, det är ganska många fjärrkontroller att hålla reda på just nu...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår behövde jag inte gå på svenskan, som var dagens enda lektion, så jag var ledig hela dagen. Otroligt skönt med en extra "helgdag", trots att jag kanske inte fick så mycket gjort som jag hade hoppats. Får plugga desto mer i eftermiddag. Slutar relativt tidigt idag, 13:40. Måste börja lägga mig tidigare också! 6 timmars sömn räcker inte i längden..



2 KOMMENTARER



Kommentarer
Towe kommenterade:

Flickan har kommit till insikt när det gäller sömnen :) Snygg design btw :D

H kommenterade:

Välkommen tillbaka... Började undra om bloggen också hamnat i samma svarta hål som du var i...

2009-01-28 @ 19:33:40

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback